Klachtenprocedure
Het kan zijn dat u een klacht hebt over FeestXL. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.
Hoe behandelen wij uw klacht?
- Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. Binnen 1 tot 2 (werk)dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht.
- Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
- Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
- Wij geven direct opvolging aan de gemaakte afspraken.
- Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.
Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@feestxl.nl, of door het contactformulier in te vullen op onze website.
Niet tevreden over onze klachtafhandeling?
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.